Öne Çıkanlar spor Düzce Öncü Haber kaza Düzce Belediyesi
banner429
banner439

Bu haber kez okundu.

banner340
banner501
Düzce Belediye Başkanı Dr. Faruk Özlü, her mahalleye düzenlediği ziyaretler kapsamında son olarak Kazukoğlu ve Kuyumcuhacıali mahallelerinde vatandaşlarla buluştu. Belediye Başkan yardımcıları ve birim müdürlerinin de eşlik ettiği ziyarette Özlü, vatandaşlara hitaben konuşmasında, "Burada hem Kazukoğlu hem de Kuyumcuhacıali mahallelerimizin ihtiyaçlarını tespit ederek bunlara çözüm üreteceğiz. Burada başkan yardımcılarımız var, birim müdürlerimiz var. Sizlerin belediyemizden bir talebi olduğunda burada bizlerle paylaşın istiyoruz. Bu talepleri yapacak tüm arkadaşlar burada sizleri dinleyecek." dedi.


'Düzce'de ilkleri barındıracak'
Başkan Dr. Faruk Özlü, şehrin göbeğindeki 2 park ve 1 meydanı birleştirerek hayata geçirilecek ve 27 bin metrekarelik alanı kapsayacak Millet Bahçesi projesinin detaylarını da ilk kez vatandaşlarla paylaştı. Başkan Özlü projeyi 'Düzce'de ilkleri barındıracak' şeklinde anlattı.

"Kredisiz kaynakla bu çalışmaya yıl bitmeden inşallah başlayacağız"


Kazukoğlu ve Kuyumcuhacıali mahalle sakinlerine proje detaylarını anlatan Başkan Özlü projenin kaynağının da hazır olduğunu ifade ederek "Millet Bahçesi adı ile ilgili bakanlıktan hibe talebinde bulunduk. Kredisiz kaynakla bu çalışmaya yıl bitmeden inşallah başlayacağız" dedi. Açıklamasını proje görselleri ile birlikte yapan Özlü "Düzce'ye en büyük Millet Bahçesi'ni kazandıracağız. Burada gençler için mekanlar oluşturacağız. Seyir tepesi yapacağız, herkes Düzce manzarası ile özçekim yapacak. Bu size gösterdiğim proje Düzce Millet Bahçesi 1. Etap'tır. Buranın kaynağı hazır, parasını alıyoruz. Daha sonra etaplar halinde bu proje devam edecek. Buradaki ağaçların budaması da yanlış yapılmış, bunlar çok değerli ağaçlar, bakımlarını yaparak sağlıklaştıracağız. Park ve Bahçeler ekiplerimize eğitim verdik, İstanbul'dan gelen arkadaşlardan aldıkları eğitimle bu işi yapacaklar. Bunların dışında şehir merkezindeki projelerimizin yanı sıra her mahallemizin talep ve ihtiyaçlarını karşılamak üzere, kaynaklarımızı verimli kullanarak çalışmaya devam ediyoruz. Kısa bir zaman sonra Düzce'nin çehresi yepyeni bir görünüme kavuşacak, bu konuda sizlerden de destek bekliyoruz." şeklinde konuştu.Vatandaşların belediyeden beklentilerini büyük bir dikkatle dinleyen Başkan Özlü, kaynakların verimli kullanımını göz önünde bulundurarak her ihtiyacı karşılamak üzere çalışmaların devam edeceğini söyledi.
HABER:C.ÜSTÜNER
banner452
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Lokman 1 ay önce

Şehrin göbeğinde yeşil alan yürüş yolları olması güzel o alana bir de Düzce de olmayan hayvanat bahçesi koyabilirler insanların özellikle çocukların ilgisi daha fazla olur

Avatar
Düzcelii 1 ay önce

şimdi gelişime açık olan insanlarımız ne gerek var böyle projelere der daha önemli işlerimiz var derler,derler de derler bitmez bizim derlerimiz

Avatar
efe 1 ay önce

Burada zaten mekanlar vardı, düzcenin her yeri "mekan" zaten. lütfen bölgeyi dahada yeşillendirin ağaçlar dikin, çocuklarımız için parklar yapın başka bir şeye gerek yok. şehrin merkezinde seyir tepesi nedir??

Avatar
Seyir terasi 1 ay önce

Bizde bu toplum bu esnaf bu siyasetciler varken dünyanın en güzel seyir terasında yapsaniz yiktirip sonrada paralar çöpe gitti diye yaygara kopartirlar.

Avatar
hamza 1 ay önce

Baba once bi yollari yapin da kalici konutlarda ki yollarda gocuk kirik hep bi zahmet sonra bakarsiniz bahce islerine

Avatar
Yorum 1 ay önce

Hazir park zaten orasi Duzcenin millet bahcesi biraz ucuza geliyo sanki sifir daha buyuk alan bulunup ileriye donuk daha gelismis duzenli yeni bi park daha iyi olurdu o alan dar ve sıkışık otopark bile yok o alanda

Avatar
... 1 ay önce

öyle çok masraflı şeyler yapmayın sizden sonrakiler sökecek nasıl olsa

Avatar
Rabia kücuksuda 1 ay önce

Baskan kucuksuparkina dikmissin ucube heykeli.Araplardan bize fayda yok.sen onu keleşin bahcesine dik.gordukce sinirnoluyorum.

banner488

banner484

banner494