Öne Çıkanlar Trafik haftası kutlama düzce asar deresi yanı kaza Düzce üniversite cami yapımı alan bazlı gelir desteği ödemesi

Bu haber kez okundu.

banner197

AK Parti, olağanüstü kongre için tarihi belirledi. 21 Mayıs'ta yapılacak olağanüstü kongrede, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın AK Parti Genel Başkanı olması bekleniyor.

16 Nisan'daki Anayasa Değişikliği Referandumu'nun ardından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kurucusu olduğu AK Parti'ye dönüş yapacağını açıklamıştı.

Bu doğrultuda AK Parti, Merkez Karar Yönetim Kurulu'nu 2 Mayıs'ta toplayacak. MKYK toplantısında alınacak kararın ardından parti tüzüğüne göre 45 gün içerisinde olağanüstü kongreye gidilebilecek. Ramazan ayının 26 Mayıs'ta başlaması nedeniyle bu tarihten önce olağanüstü kongreyi toplamak isteyen AK Parti yönetiminin 21 Mayıs’ın en uygun tarih olarak belirlediği bilgisi edinildi.

Öte yandan referandumun ardından Routers'e verdiği röportajda Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti'ye dönüp dönmeyeceği sorusunu "Resmi sonuçları bekliyorum, AK Parti'nin başına döneceğim." şeklinde yanıtlamıştı.

banner132
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Reis 4 hafta önce

Tüm ak parti teşkilatına hayırlı olsun.

Avatar
Eski AKP li 4 hafta önce

Sabah genel başkan, öğleden sonra c.başkanı TAM MİLLETİN İSTEDİĞİ GİBİ.

Misafir Avatar
yani'ye 4 hafta önce @Eski AKP li

İktidardaki partinin lideri başbakanlık yapıp devleti idare etmiyor mu zaten? Farklı olan nedir? Ayrıca cumhuriyetin ilk yıllarında atatürk ve inönü partili cumhurbaşkanıydılar. O zaman demokrasi değil miydi?

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Yani 4 hafta önce @Eski AKP li

Devlette parti de aynı kişi tarafından yönetilince parti devleti olmuyormu? O zaman diğer partilere ne gerek var? Bizim bildiğimiz demokrasi bu değil...

Beğenmedim! (3)
Avatar
nsm 4 hafta önce

cok gec kalmisti zaten. artik sabah cb, öglen basbakan.

Avatar
Reis sever 4 hafta önce

Sn Başkanım Sizi partinin başında görmek bize daha da güç verecek daha güçlü bi ülke haline gelmenin bir sebebi olacaktır inşaAllah

Avatar
reisin arkadaşı 4 hafta önce

bakın görün, hayırlımı olacak siz karar verin. yakında komple temizlik var

Misafir Avatar
nsm 4 hafta önce @reisin arkadaşı

temizlikte sakin sen de gümbürtüye gitmeyesin? reis'inin etrafina bak, yol arkadaslarindan kim kalmis yaninda ve ibret al.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
güzel olur 4 hafta önce @reisin arkadaşı

Ak partide görevli olup yan gelip yatanlar, fetocularla iş tutanlar, hayır için çalışanlar düşünsün bundan sonra.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Reis 4 hafta önce @reisin arkadaşı

Temizlik iyidir iyi yenilik getirir.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Gümüşovalı 4 hafta önce

15 temmuz incirlikren organize edilmemişmiydi düşman dışardan olunca hesap sormicakmiyiz.söylediklerinizle yaptıklarınız çelişiyo

banner194

banner79