Günün Haberleri   |   Giriş sayfam yap  |   Favorilere ekle   |   Künye   |   İletişim   |   Sitene haber ekle 25 Kasım 2014 Salı 
Hava Durumu DÜZCE
5 / 4
Gündem | Siyaset | Ekonomi | Spor | Eğitim | Sağlık ve Çevre | Asayiş Haber | Yerel Haber
 
DÜZCE’NİN BANA İHTİYACI VAR
DÜZCE’NİN BANA İHTİYACI VAR
 
Düzce eski Belediye Başkanı Mehmet Keleş dün akşam Öncü Tv’de yayınlanan Haftaya Bakış programında, son günlerde siyaset arenasını toz duman eden iddialara cevap verdi."Boğazımda bir şey kaldı yutamadım" diyen Keleş,belediye başkanlığı için yine aday olmak istediğini söyledi.
 
29 Aralık 2012 Cumartesi - 10:50

Türkiye Belediyeler Birliği Genel Sekreter Yardımcısı ve Düzce eski Belediye Başkanı Mehmet Keleş dün akşam Öncü Tv’de Özlem Yavuz’un sunduğu Haftaya Bakış Programına katıldı. Düzce gazeteciler Cemiyeti Başkanı Erol Tayhan’ın da katıldığı programda Keleş, son günlerde gündemi meşgul eden Kaşıkoğlu -Keleş düşmanlığı iddialarına cevap verdi. “ Bu kavga bitmeli” diyen Keleş, “ Metin Kaşıkoğlu siyasette benim can düşmanımdır” sözünün bugün için geçerli olmadığını vurguladı.

Bu kavga bitmeli

Keleş, “Siyaset düşmanlığı normal düşmanlıkla karıştı. Siyasette düşmanlık kavga değil de itişme kakışma olabilir. Bu kavgalar size seçimde kaybettirir. Ama bu normal hayatla karıştırılmamalı. Bir tek cümleyle özetlemek çok yanlış olur. Bu söz bir gazetenin toplantısında geçti. Söyledim ama gazetenin söylemek istediği şekilde değildi. Israrla yöneltilmiş bir soru vardı. Metin Beyin beni desteklemediği aşikardı. O günkü şartları anlatan bir sözdü. Bugün için geçerli değil. O günü anlatırken Metin Beyin neyi istediğini vurgularken kullanılmış bir söz. Onu kırıcı aşağılayıcı bir söz kullanmadım. Ben bu düşmanca tavrı unutalım demek istedim. Benim düşmanım değil, hiçbir zaman da olmadı. Ben onun bana olan düşmanlığı için söyledim. Bu kavga bir şekilde bitmeli. Bu kavgadan kim istifade edecek. Birileri istifade etti. Onu anlayan anlamıştır. Kavga ortamı seçim dönemine denk geldi. Duygu ve düşünceleri derinden götürdü. Siyasetten yok olması ile ilgili hiçbir şey yapmadım. Ama o yaptı. Bu can düşmanlığı buradan geldi.” dedi.

AK partiden aday olma cesaretim yok

İki kez reddedilmiş biri olarak AK Parti’den yeniden aday olmaya cesaretinin olmadığını söyleyen Keleş, “halk istese de bizim istediğimiz olmuyor.” Dedi.

Keleş, “Düzce’de Mehmet Keleş ismi neden var? Hizmet ettim. Bir şehrin yeniden kurulmasına büyük katkım var. Bunu hiç kimse inkar edemez. Ben kendimi hizmete kanalize ettim. Geri dönüp, teşkilata yönelik, birilerinin gönlüne yönelik hareket etseydim devam ederdim. Teşkilat teşkilatlığını, belediye başkanı belediyeciliğini yapmak zorundadır. Teşkilatı kendime çekemedim. Ortada kalmadı, başkaları kendi tarafına çekti. Başbakan herkesin görüşünü alır, İl Başkanının sözünü dinler. O zaman Fevai Arslan İsmail Bayram olsun dedi.Ben ne kadar istersem isteyeyim, hatta teşkilat ve halk istese de bizim istediğimiz olmuyor.İki kere reddedilmiş biri olarak yeniden AK Parti’den aday ayı olma cesaretini kendimde bulmuyorum.” Şeklinde konuştu.

Boğazımda bir şey kaldı

Neden yeniden aday olmak istediğini esprili bir şekilde anlatan Keleş, Düzce’nin kendisine ihtiyacı olduğunu ifade etti.

“2 sebepten ötürü belediye başkanı olmak istiyorum. Boğazımda bir şey kaldı yutamadım. Benim belediye başkanlığımda böyle oldu.Eksik kalan çalışmaları tamamlamak istiyorum. Memleketin ihtiyacı var. Düzce’yi hayal ettiğim noktaya getirmek için belediye başkanlığını istiyorum. Şimdi Düzce’ye geldiğimde sokakta belediye başkanıyken bu kadar itibar görmüyordum. Adeta arkamdan koşuyorlar. Beni kahraman ilan ettiler.Bu kadar ihanete uğramış biri olarak, İsmail Bayram’la sokak sokak gezerek, başkanlığı görkemli bir törenle teslim etmedim mi? Benim yerime belediye başkanı olmuş, helali hoş olsun. Burada düşmanlık yapılamaz, benim yapmamam lazım.AK partiliyim, Recep Tayyip Erdoğan hayranıyım. Kesinlikle AK Parti’den aday olmak istiyorum. Düzce’ye hizmet etmek istiyorum. Belediye Başkanı olmak istiyorum. Geçmişi geride bırakıp salim kafayla Düzce’ye hizmet etme çabasında olmalıyız. Dostluğu körükleyici olmalıyız.” Şeklinde konuşan Keleş, Düzce ile ilgili tonlarca projesi olduğunu, görev verilirse bayıla bayıla yapmaya hazır olduğunu dile getirdi.

HABER:S.KAŞKIR


Bu haber 4658 defa okunmuştur.

Arkadaşına Gönder   Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
 
 
1 ÖLÜ 5 YARALI
 
2013 TOPARLANMA YILI OLACAK
 

Etiketler :

YORUMLAR   Toplam yorum 62   Onay bekleyen 0  
 


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
 
 
 
Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan oncurtv.com hiçbir şekilde sorumlu değildir.
 
 
 
Erhan Karatepe
20 Nisan 2013 Cumartesi 00:36
Mehmet bey için yazılan yorumlara güldüm resmen , kendi yakını belkide kendisi yazdı.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
Puan verilmemiş
Kevser kaval
20 Ocak 2013 Pazar 20:59
Arkdaslar burada bir defa ak partili olukta Keleş'i eleştirmeyin Keleş' hizmetleri yaparken İsmail bayramda en yakın makamdaki kisiyi kalkında Keleş'e su yolsuzluğu yaptı demeyin eğer elinizde ciddi belge var ise ve İsmail bayramın haberi yok ise bizde bilelim ama belediyeden İsmail Bayram tarafından dağıtılmasaydı baskaları tarafından dağıtılan bu iftiralar kul hakkıdır.bu kadar iftira atan kisilere söylüyor Mehmet keresten helallik dilesinler ve gercek mümin iseler Mehmet Keleş'in telefonu makamı var Ankara'da arayın dogruyu öğrenin tabi ak partiye gönül verenler arasın artık bu kul haklarına girmeyin son olarak ak partiden milletvekilliği yapan sayın kasikogluda bilirkişi başbakan devlet malı yiyen ak partili yoneticileri yok etmiş isimleri unutulmuştum hafızayı yoklayın....Mehmet Keleş'e makamında her partitye saygılı insana deger verirdi ama İsmail Bayram ak partili insanlar arasında bile ayırım yapıyor bunlar kaşifi bizden bunlar Keleş'i ne kadar kötü ama geniz bı dosya hazırlıyor başbakan özel kaleme göndermem ve burda duzcenin onde gelenlerin bilgi sahiplerinin telefonlarında olacak görsün nasıl bı Düzce aldı aktardı şimdi nasıl.......son soz sayın Keleş'i bize yanlış anlatmışlar üstelik uç ayda iftira ile adam harcadılar
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
şerif
11 Ocak 2013 Cuma 19:13
düzceli sen hangi hizmetten bahsediyon bayram keleşin yaptıklarının onda birini yapamadı biraz ciddi olalım lütfen düzceyi konuşuyoruz burada birde rumuz düzceli yazmıssın bence sen düzcede yaşamıyor yada görmüyorsun yetmiş tirilyonu nerden biliyon yoksa başkan akrabanmı diyer yorumcuların ciddiye almamalarını dilerim savunan adamıda gerçek düzceli olarak görüyum saygılar
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
DÜZCELİ...........
08 Ocak 2013 Salı 12:24
EMİNİMKİ BOĞAZINDAKİ DÜĞÜM YİYİP YİYİP DE YUTAMADIKLARIDIR.GERİ DÖNMEK İSTİYOKİ YENİ LOKMALRLA BOĞAZINDAKİLİERİ MİDESİNE İNDİREBİLSİN.BİR İNSAN ANCAK BUKADAR YÜZSÜZ OLUR.100 KÜSÜR TİRİYONLUK BORCUN YÜZDE 70 İ ERİTİLDİ.ŞUNU YAPACAZ BUNU YAPACAZ DEYİP DIŞARLARDAN ALDIĞI PARALAR HİÇ BELEDİYENİN KASASINA GİRMEMİŞ BİLE.BUNDAN HABERİNİZ VARMI.BU BAŞKANIMIZ İSE PARA TALEP EDİLEN YERLERİ TEKRAR ZİYARET EDİP O ALINAN PARALARIN KASAYA HİÇ GİRMEDİĞİNİ BELGELERİYLE O KURUMLARA GÖSTERİP ÖYLE DESTEK ALMIŞTIR.BUNLARI BİLİYORMUYDUNUZ ACABA.ADAM GELDİ GELELİ HEM HİZMET VERMEYE ÇALIŞIYOR, HEMDE BELEDİYESİNİN BORÇLARINI KAPATIYOR.BİR ARAŞTIRIN BAKALIM SON 20 YILDA HANGİSİ BUNU BAŞARABİLMİŞ.O YÜZDEN ÖNCE GERÇEK BİR DÜZCELİ OLACAKSIN, SONRADA PARA HESABINDAN,GİRDİ-ÇIKTIDAN İYİ ANLAYACAKSIN......
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%10 %90
murat sivrikaya
05 Ocak 2013 Cumartesi 20:51
mehmet keleşi destekleyen şakşakçılar. maden çok adam bu desteklediğiniz adam. ozaman bağımsız girsin. düzce adam gibi adamlara oy vermezmi. vermez değilmi. vermeez. akp rüzgarina yelkenini açan boş ceketler bile seçim kazanıyo. unutmadık mehmet keleş senin bized dayadığın 350 tl lik aydınlatma direklerini 1.350 tl ye dayadığını. unutmadık. beş para etmez mermerleri bize dayayıp ortak olduğun mermer firmasından indirdiklerini.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%31 %69
kevser kaval
31 Aralık 2012 Pazartesi 12:30
Sayın Keleş artık AK PARTİ den aday ol bizde destekleyelim.sakın MHP den falan aday olma bu sana yakışmaz.sen bu davanın DÜCZE deki KURULARINDANSIN.sen siyasette belediyecilikte düzce için memleket için uğraşırken seni engelleyenler kendi işlerine bakıyordu.onlar ak partilidir evet ama sen BAŞBAKAN ile beraber REFAH-FAZİLET partilerinin devamısın yani başbakan gibi dertli dava -hizmet adamısın sen sadece aday ol ak partiden gör bak düzcede anketler hiç göstermediği kadar seni gösterecek.hatta diğer yakın partilerden bile sana ŞAHSINA destek verdireceğiz ev ev hanımları dolaşacağız yani RUHİ KURNAZ da nasıl yapmışsak sizede onu yapacağız artık.ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
SAVUNAN ADAM
31 Aralık 2012 Pazartesi 11:24
BU KADARINA PES DOĞRUSU YA ŞU BİRİLERİNİN İSTEĞİ ÜZERİNE YORUM YAPAN YORUMCULARA SORUYORUM SAYIN MEHMET KELEŞİ DÜZCEDE TARİH YAZDIĞI İÇİN HAZMEDEMİYORSUNUZ HEP YAPTIĞI HİZMETLERDE HATA VEYA KUSUR VARMI DİYE ARAŞTIRIYORSUNUZ HATA VE KUSUR BULAMAYINCA ASILSIZ VE CAKMA BİLGİLERLE YORUM YAPIYORSUNUZ ŞİMDİ GERÇEKLERİ GÖRÜPTE DOĞRUYU YAZAMAYAN YORUMCULARA SORUYORUM ŞU ANKİ BELEDİYE BAŞKANI DÜZCEYE KAÇ TANE CADDE KAÇTANE SOKAK KAÇ TANE KÜLTÜR MERKEZİ DÜZCENİN GELECEĞİ COCUKLAR VE GENÇLER İÇİN KAÇ TANE BİLGİ EVİ KAÇ TANE SPOR SALONU KAÇ TANE YEŞİL ALAN YEŞİL DÜZCEYE YAKIŞAN KAÇ TANE PARK YAPTI ONLARI AÇIKLAYN BENDE ÖĞRENMİŞ OLAYIM İCRAAT LAFLA OLMUYOR ÇALIŞMAYLA OLUYOR SAYIN MEHMET KELEŞ SEÇİMLERİ YÜZDE 64 OYLA İL BAZINDA TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ OLMUŞTU BİRİNCİ KAYSERİ İKİNCE KAHRAMANMARAŞ ÜÇÜNCÜ DÜZCE OLMUŞTUR SAYIN MEHMET KELEŞ İKİNCİ KEZ ADAY OLSAYDI İNANIN TÜRKİYE BİRİNCİSİ OLACAKTI BİRİLERİNİNEMRİYLE TARAFLI YAZI YAZAN YORUMCULARA SORUYORUM SAYIN MEHMET KELEŞ DÜZCEYE BAŞARILI HİZMETLERDEN DOLAYI SAYIN BAŞBAKANDAN ALTIN ANAHTAR ÖDÜLÜ ALMIŞTIR BAZI YORUMCULARA SORUYORUM SİZİN SAVUNDUĞUNUZ ADAM SAYIN BAŞBAKANDAN BİR TANE KOL SAATİ ALSIN SİZDE ONU YAZARSINIZ SAYIN MEHMET KELEŞİ HAZMEDEMEYENLERE TAVSİYEM BİR KOLİ SODA İÇSİNLER ONDAN SNRA BU KİŞİLER HERŞEYİ NET GÖRECEYİNE İNANIYORUM
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%92 %8
keriman halis
31 Aralık 2012 Pazartesi 10:38
İsmail Bayram, Mehmet KELEŞ vb. yaptıkları işler için teşekkür ederim. Ancak Düzcemizin gerçek mana da bir şehir olması için vizyon sahibi, bilgili ve gözüpek bir insana ihtiyacı var. Onun için bütün Düzce'yi Mehmet ESEN'e destek vermeye çağırıyorum.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%18 %82
omdusman
31 Aralık 2012 Pazartesi 10:27
ak parti genel merkezi 2009 da mehmet beyi değiştirmeye karar verdiğinde doğru yerine gösterilecek doğru ismi bulmuştu.akparti yerel teşkilatı halkın da teveccüh gösterebileceği o isim yerine ismail beyi tercih etti.teşkilat o zaman doğru adım atabilseydi bugün bu kavgaları etmiyor ve boşu boşuna dedikodu yaparak günaha girmiyor olacaktınız....
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
cemal
31 Aralık 2012 Pazartesi 10:13
sn.mehmet keleş evet düzce ye bir çok şey yaptınız sizin yaptıklarınızız çoğu belediye başkanları başaramadı ama bu kadar ekran karşısına çıkıp evet benm tekrardan gelmem lazım düzcenin bana ihtiyacı var gibi demeçlerde bulunmasanız daha iyi olcağını ümit ediyorum
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%33 %67
SEÇEN
31 Aralık 2012 Pazartesi 09:52
ADAY OLACAKSAN OL TUTANMI VAR SEÇECEK OLAN BİZİZ ADAY OLMAK BAŞKAN OLMAK MI.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%60 %40
halis tortum
31 Aralık 2012 Pazartesi 09:50
Artık Düzce yeni bir ses yeni bir nefes istiyor. Seçilmiş, denenmiş ve başarısızlıkları tescillenmiş kişileri bırakalım hep birlikte Mehmet ESEN gibi yüce bir insana destek verelim
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%17 %83
MRT
31 Aralık 2012 Pazartesi 09:14
KESİNLİKLE KATILIYORUM TEKRARDAN NASİP OLUR İNŞ.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Sancak
31 Aralık 2012 Pazartesi 09:13
Senin yaptığını bile koruyup kollayamaz bunlar saygılar.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%100
MERT
31 Aralık 2012 Pazartesi 08:43
ARTIK GELİN BAŞKANIM BÜYÜK BOŞLUK VAR SİZ HARİCİNDE BİR İSİM YERSİZ.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%87 %13

31 Aralık 2012 Pazartesi 00:29
siz bu düzceye ne kadar hizmet ettiyiniz ortada yapılanları beyenmeseler hadi diyecem ama ne yaptın dedikleri zaman acaba diyorum bunlar körmü gerçi halkın yüzde yirmisi böyle düşünüyordur sekseni seninle yola devam başkanım allah yolunu açık etsin dualarımız seninle
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%92 %8
düzceli
30 Aralık 2012 Pazar 21:43
mehmet keleş hayallerim var diorsun 5 yıl başkanlık yaptın kendini gösterdin 120 tirilyon borç bıraktın işçiler 4aylık alacakla kapıda bekliyorlardı ipin ucunu derine gömdüm ismail çıkarsın bakim diye dalga da geçtin hakkında şimdi her vatandaş gürlemekle çim bitmiyor rahmet olmalıydın diyor
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%27 %73
hakkı yenmiş düzceli
30 Aralık 2012 Pazar 21:34
keleş geldiğim zaman iş merkezini yıkmadım hata ettim diyorsun ruhi sen başaramadın ismail bayram iş merkezini krem park adı altında düzceliye kazandırınca zorunamı gitti yapmada yapamıyordun yıkmakta mümkün deyildi olsaydı zaten yıkardın kimi kandırıyorsun mermerden kaldırım yaptın intaş adına asfalt yaptın intaş adına paraları ödemedin intaşı batırdın vince icra geldi taksitlendirildi çöpü intaş alanına döküp üzerini kapatıyordun adaylığı bırak düzceliden özür dile yeter
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%33 %67
karakartal
30 Aralık 2012 Pazar 21:14
sana sonuna kadar güveniyoruz ve destekliyoruz.Düzce senin sayende türkiyenin gözde şehirlerinden birisi olacaktır.Allah yolunu açık etsin.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
sadakat
30 Aralık 2012 Pazar 18:25
anıt parkın altı otopark olacaktı ne oldu aziz keleş, şimdi 120 bin düzceli bunu sana soruyor, bumu belediyecilik,,şimdi 3-5 milyon tl masrafla bu otopark yeniden yapılacak yazık değilmi bu milletin parasına, onun için sakın böbürlenme,,,
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%29 %71
Akp li değilim destekliyorum...
30 Aralık 2012 Pazar 17:42
Düzcenin başkana ihityacı var
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%82 %18
MHP
30 Aralık 2012 Pazar 16:26
Dünya büyük Ömer KÜÇÜK yaşasın Ömer başkan !!!
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%38 %62
HAKSIZLIK
30 Aralık 2012 Pazar 12:53
Cumayerine haksızlık yapıyorsun. Bu Engin deneyimlerden birazda cumayeri istifade etsin. Doğup büyüdüğün yerlere ihanet ediyorsun.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%22 %78
semra
30 Aralık 2012 Pazar 12:13
Bence bağımsız aday olsun... Arkasında Akparti olmadan ne kadar oy alabilir... Cumayeriden aday olsa belki...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%25 %75
adamın teki
30 Aralık 2012 Pazar 02:58
Düzce'nin sana ihtiyacı varsa bağımsız aday ol da görelim kaç kişinin sana ihtiyacı var.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%52 %48
karayaka
29 Aralık 2012 Cumartesi 23:28
başkanım düzceye senin gibi adam gelmedi bağımsızda grseniz alırsınız benim grşüm isim vermek istemiyorum ama 2 parti hariç hangine gereseniz grin tulum cıkar daima destekliyoruz tşkler
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%64 %36
yolsuzluk
29 Aralık 2012 Cumartesi 22:56
hal arazisinin parası ne oldu? otobüsler satıldı parası ne oldu? ana caddeler bm yardımıyle asfalt oldu.Kardeşin reklamlardan köşe oldu.Belediye o kadar satış yaptı dünyanın borcuyla belediyeyi devrettin.Aman SAkın aday olma.Düzce biter.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%49 %51
Cabir bas
29 Aralık 2012 Cumartesi 22:30
Mehmet keles ! halk arkamdan kosuyor diyorsun yaptigin kaygan kaldirmlar pesinden kosanlari yolda birakir- DÜZCE ye DÜZCE lilerin yaya yollarina dôsedigin kaygan mermerleri bu hilkat garibesi kaldirimlari sôkûp yenisini dôseyecek bir belediye baskani gerek
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%39 %61
erarslan mercan
29 Aralık 2012 Cumartesi 21:24
sayın BAYRAM lütfen aday olun eğer akparti sizi yine de aday göstermezse istediğiniz yerden aday olun arkandayız bizi kurtar şu beceriksiz belediye yönetiminden.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%21 %79
salih
29 Aralık 2012 Cumartesi 18:45
tabiki düzce halkı düzce için vede kendi düşüncelerini ortaya koyacak düzcemiz ve bizim halkıın gercek düşüncelerini yazdığımız bir öncü kurumunun bir bize verdiği onurlu bir sitedir bizde şunları yazmamız gerekir eğerki düzceği seviyorsak kimse sayın başkana yani keleşe çamur atmasın onula beraber belediye çalışanların yoğun çalışmasıysa keleşin başkan olduğu süreçte düzceye verdiği hizmetir kabul etmeyen bence yani benim fikrimce düzceli değil yada şöyle söylayeyim ya kendi menfati yada düzceyi sevmiyor diyorum bakın gerçekci olun çay boyunca gece yürümek bir hayaldi şimdi çocuğumuzla ailemizle rahatız ya fazla saymaya gerek yok gören zaten görüyor saygılar ha pardon şunu söyleyeyim keleşin zamanında alınan direk diyen yorumcular yeni alınan direklerin nası alındığını ve hangi başkan ve hangi mdr cebine nekadar dolar düştüğünün peşine koşun saygılar
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%65 %35
mhp veya chp den ol seçil
29 Aralık 2012 Cumartesi 18:43
MHP veya CHP den ol BAŞKAN OL senin kıymetini akpliler anlasın akp den aday olsanda seçilemezsiniz akp çok yanlış yaptı artık cezasını çekecek akpyi denedik olmuyor artık denenmiyenleri deneyeceğiz muhalefetden kendinizi yakın hissettiğiniz partiden aday olunuz
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%79 %21
Düzceli
29 Aralık 2012 Cumartesi 18:35
Düzcenin en elzem ihtiyacı dürüst ve adil yönetici. Parti grup filan da fark etmez artık. Muhafazakar söylem iddiasında bulunanşara bakınca başka da çare kalmadığı anlaşılıyor
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%93 %7
tavsiye
29 Aralık 2012 Cumartesi 17:58
mezarlıklar kendi yerlerinin doldurulamayacağını düşünen insanlarla doludur imam gazali
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%81 %19
halk
29 Aralık 2012 Cumartesi 17:56
Halk arkamda diyorsan bağımsız aday ol arkankileri sayalım Ak partinin oyları kendinin kabul etme er meydanı herkese açık..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%31 %69
köylüler
29 Aralık 2012 Cumartesi 17:45
sayın keleş akp ye yatırım yapıyor,akp de şimdi biz hatamı yapıyoruz acaba ,keleş başka partiden aday olursa biz kaybederiz diye mi düşünüyor,, buna sadece gülünür beyler,,kaleş'i mhp ninde kabul etmeyeceği söyleniyor,,ancak bağımsız katılır ve enfazla 2000 oy alır,, görünen o ki sayın bayram bir dönem daha başkanlık koltuğuna oturacağa benziyor,hadi hayırlısı,,
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%44 %56
AKPli
29 Aralık 2012 Cumartesi 17:38
Akp ye oy vermiş biri olarak eğer Akpden olursan senin aleyhine başka herhangi bir partiden olursa lehineyiz. Bunların suyu ısındı. Sağolsun Çavuşlarda çocuk bunların ipine unu iyi serdi. Helal olsun. O çocuğuda yanına al Düzce icraat görsün
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%84 %16
bir b
29 Aralık 2012 Cumartesi 17:34
yorumları okuyorum da siz değilmiydiniz daha 3 yıl önce keleşe yahu bu OSB kapısı nasıl bir kapı,şu belediyenin önündeki havuz neyin nesi,şu sokak lambalarını tanesine kaç para verdin,o sehrin değişik yerlerine diktirdiğin anlamını senden başka kimsenin bilmediği o ucube tapınaklar giderken belediye ye 100 trilyon borç takan gibi sorular soran sanki bolu insanıydı şimdi gelde seni seçelim diyorsunuz,simdi 3 yıl sonra da ah ismail senin kıymetini bilememişiz de dersinizsize bol şanslar
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%57 %43
recep
29 Aralık 2012 Cumartesi 17:30
adımı değiştirecem bunların yüzünden içinde a-k-p harfleri olmayan bir isimle
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%92 %8
düzcelii
29 Aralık 2012 Cumartesi 16:29
hangi partiden aday olursanız olun kesin kazanırsınız düzce sizi ve yaptıklarınızı çok iyi biliyor
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%58 %42
ekrem
29 Aralık 2012 Cumartesi 16:28
keleş i desteklemek istiyorum ama akp den girerse kesinlikle oy atmam direk oyum chp ye bağımsız olsun elimden gelen bütün oyları ona toplarım hee bağımsız kazandı akp ye geçsin yine gam yemem en azından genel merkez halkın ne istediğini anlar belki düzcede ki köhneleşmiş sömürücü oluşumu temizler o zaman
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%94 %6
düzceli
29 Aralık 2012 Cumartesi 16:03
SAYIN MEHMET KELEŞİ ELEŞTİRENLER MEVCUT BELEDİYE KAÇ YILDIR DÜZCEYE NE KATKI SAĞLADI..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
vatansever
29 Aralık 2012 Cumartesi 16:02
Düzce sizin yaptıklarınızı unutamaz aday olun size oy vermeyen namerttir
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%73 %27
düzce için
29 Aralık 2012 Cumartesi 15:58
ver oyunu boz oyunu..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%78 %22
DOSDOĞRUCU
29 Aralık 2012 Cumartesi 15:40
SAYIN KELEŞ UNUTMAYALIM Kİ HALK ARKANDAN KOŞSA İDİ ÇİLİMLİ DE OLDUĞU GİBİ BAŞKAN ADAYINI O ARKANDAN GELEN DEĞİŞTİRDİRDİ.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%65 %35
ömer
29 Aralık 2012 Cumartesi 15:35
Ak partiye hiç oy vermedim ak partilide değilim ama mehmet keleşin düzceye yaptıklarını görünce taktir etmekten kendimi alamıyorum bence bağımsız aday olsun yine kazanır
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%73 %27
faruk
29 Aralık 2012 Cumartesi 15:32
başkan sen hala tedirginsin siyasette tedirgin olunmaz istikameti belirle yoluna devam et bu kadar laflardan sonra akp den adayda olunmaz sen mhp den belediye başkanı olduğun gün başbakan zaten akp il teşkilatını komple lav edecek dolayısıyla sende bizde bu malum şahıslardan kurtulmuş olacağız üstat necip fazılın dediği gibi hedefe varmayan mızrak utansın ustada kalırsa bu öksüz yapı onu sürdürmeyen çırak utansın
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%81 %19
vatandas
29 Aralık 2012 Cumartesi 14:53
söylediklerinden tam bir sonuc cikarmadim,bir akp den bir daha aday olmam diyor,sonunda kesinlikle akp den adayim diyor,bu nasil bir aciklama,benim anladigim,bütün partilere sinyal yakiyor gibi,tipik bir siyasetci,digerlerinden hicbir farki yok,
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%59 %41
ersin
29 Aralık 2012 Cumartesi 14:26
aslında pekte sevdiğim söylenemez Mehmet Keleş ama dönüp baktığımızda düzcenin unun hizmetlerine bence ihtiyacı var oyum senin başkan kesin kazanırsın
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%62 %38
Eski AKP li
29 Aralık 2012 Cumartesi 14:21
Mehmet Keleş ne sen beni tanırsın nede ben seni. Akp den aday olursan sana oy yok. Başka nereden olursan ol oyum senin. Düzce de benim gibi düşünen çok insan var.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%86 %14
witka
29 Aralık 2012 Cumartesi 14:20
sayın kaşıkoğlu akp den aday olsun karşısına mehmet keleş çıksın partisi önemli diil bağımsız aday olsun bakalım kim kazanacak
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
cemil
29 Aralık 2012 Cumartesi 14:14
'AK partiliyim, Recep Tayyip Erdoğan hayranıyım' diye söylemde bulunan bir kişi değil MHP den aday olmayı üye bile olmayı rüyasında göremez.Sokak aydınlatma işlerinde,havuz,heykel,OSB kapısı vb.ihalelerde yuttukların boğazında kalmış olmasın sakın.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%53 %47
Kemal
29 Aralık 2012 Cumartesi 13:50
Bende dinledim.Bir yanisi duzeltelim yeni bir gurultu yaratmadan,Keles bunlarin bana karsi tutumlarinin degistigine inanmiyorum,Kasikoglu Ankaradaki konusmamizdan benim seninle sorunum yok dedi.Duzce ye dondu eski oyunlarina devam etti.Ben AKP den aday adayi olmam durumunda son anda yine bunlar iftiralarla benim isimi engellerler.Benin bu yuzden aday adayi olmam bunlarin bana hazirladiklari siyasi sonum olur.Ben Duzceye hizmet istiyorum cunku halk beni istiyor.AKP beni aday adayligina sokarsa ozaman farkli bir karar alabilirim,Onemli olan Duzceye yapulacak hizmet.Siyaseti nerde yapacapin degil,Benim gonlum hic zarar vermedigim,ihanet etmedigim partim,Hakkimda soylenenler sadece siyasi gelecegimi engellemek icin atilan iftiralar,Gercek olsa beni coktan hukukla yerlerdi, fakat gerceklilk payi yok.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%82 %18
Düzcenin ihtiyacı yok size.
29 Aralık 2012 Cumartesi 13:49
Zamanında o kaygan siyah taşların kaldırım taşı olmıyacağı belediyeye raporlanmıştı..Ayrıca o sökülen Polyester havuz nasıl 200 bin TL eder.Üzerine yapıştırılan taşların harçla," genleşmeden dolayı " tutmuyacağını biz bile biliyoruz..Düzce yalnız 3 caddeden mi ibaret, harcanan para ile kıyaslandığında Hangi kalıcı hizmeti yaptı..Evet peşinde kalabalık bir aile var, Keleşin Amcası farklı soyadı ile Başkan yardımcısı idi ille Başkan olacaksa iddia ediyorum o daha iyi başkan olur..En azından o gerçek belediyeci idi..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%58 %42

29 Aralık 2012 Cumartesi 12:57
bencede gelde bizde artk ekmek yiyelim
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%9 %91
mutlu
29 Aralık 2012 Cumartesi 12:52
oyum sizin başkanım yok borçla gitti dediler yok öyle dediler farketmez bu zamanda devletin devlete borcu oyum sizin
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%77 %23
Yıkık Kentli
29 Aralık 2012 Cumartesi 12:29
Dağdaki mağarada terörisle, İmralıdaki hücrede bebek katiliyle diyalog içinde olan bir hükümetin İl Teşkilatı, hizmet ettiği ilin halkıyla gönül bağı olan bir Belediye Başkanını nasıl bir kalemde ebediyyen silebilir. Biz vatandaş olarak halk olarak, Sayın KELEŞ'le yönetimin arasında olup biteni bilemeyiz ve bilmiyoruz. Sebep her ne olursa olsun olanlar unutularak Düzce'ye hizmet etmek için DİYALOG, DİYALOG, DİYALOG....
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%73 %27
eski düzceli
29 Aralık 2012 Cumartesi 12:02
başkan olacak zaten mhpden girecek inşallah hepimiz göreceğiz bu sefer mhp alacak belediyeyi o zaman da bütün ak partililer mhpli oluverirler bi anda
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
ilhan sunman
29 Aralık 2012 Cumartesi 11:39
keskin sirke küpüne zarar ama akpartiye zarar vermeye kimsenin hakkı yoktur. bir olalım diri olalım. kaybedilen belediyeleri geri alalım.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%17 %83
akp li
29 Aralık 2012 Cumartesi 11:34
sen zaten kafaya koymuşsun seçilirsem intikam alacağım diye böyle hırs olmaz babanın malınımı aladılar seni başkan belediye başkanı yaptı seni düzcede kim tanırdı şimdide başbakana itimat edemiyorum gibi konuşuyor ve tehdit ediyorsun sen olmadanda düzce belediyesi vardı merak etme seçim zamanı geldimi çıkıyon piyasaya başka zaman ne düğünde varsın ne cenazede birde televizyonlara çıkıp magdurum diyorsun sana başbakan belediye maaşından fazla maaş alacak imkan sağlamış birde onunla ilğili konuştuklarına pak kendini meleke gibi anladıyorsun lambalar ne oldu teller ne oldu osb kapısı ne oldu vs
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%28 %72
Vatandaş
29 Aralık 2012 Cumartesi 11:27
Meyva veren ağaç taşlanır taşlayanlarda şu ana kadar ortaya birşey koyamadılar sadece mahalle eğlenceleri oldu bununla iş bitmiyor hizmetlerinizden dolayı hangi partiye geçerseniz oyum sizin
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%73 %27
akilane
29 Aralık 2012 Cumartesi 11:23
ismail bayramın bulunduğu yerde sizin başkan olma ihtimalin yok, akp de bunu bildiği için size önem vermiyor, bence 1 dönem daha sayın bayram başkan olmalı ve kalan yatırımlarını süratle gerçekleştirmesi gerekir,insanların size itibar gösterdiğini zannediyorsunuz size tavsiyem ismail bey düzce caddelerinde dolaşırken yakınen takip edin bakın ne göreceksiniz, insanların sevgisi ve teveccühü neymiş bir görün bakalım,, yani bu teveccüh sizden kat be kat yüksek,, ikincisi o bir söz verdimmi muhakkak yapıyor yani sallamıyor,,,,!
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%19 %81
el-hak doğru söyledi
29 Aralık 2012 Cumartesi 11:19