Günün Haberleri   |   Giriş sayfam yap  |   Favorilere ekle   |   Künye   |   İletişim   |   Sitene haber ekle 21 Ekim 2014 Salı 
Hava Durumu DÜZCE
21 / 6
Gündem | Siyaset | Ekonomi | Spor | Eğitim | Sağlık ve Çevre | Asayiş Haber | Yerel Haber
 
GÖLYAKA'DA CİNAYET
GÖLYAKA DA CİNAYET
 
Aralarında husumet olduğu iddia edilen bir kişi eski eniştesine sokak ortasında kurşun yağdırdı. Eski enişte kullandığı aracın içerisinde hayatını kaybetti.
 
25 Ağustos 2013 Pazar - 18:29

 Akşam saatlerinde Gölyaka merkezde cinayet işlendi. Edinilen bilgilere göre 28 yaşındaki E. A., eski eniştesi Arslan Mezarcı'ya sokak ortasında kurşun yağdırdı. Kurşunların isabet ettiği Arslan Mezarcı, kullandığı 34 JSY 20 plakalı otomobilin içerisinde hayatını kaybetti. Olay yerine çağırılan 112 Acil Servis ekiplerinin müdahalesi de yetersiz kaldı. Polis çevrede geniş güvenlik önlemleri alırken, Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından ceset otopsi yapılmak için Düzce Atatürk Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Eski kayınbiraderi tarafından sokak ortasında öldürülen Arslan Mezarcı, biri 3 diğeri ise 6 yaşında iki çocuk babasıydı. Cinayet zanlısı E.A. polisler tarafından gözaltına alınarak Gölyaka İlçe Emniyet Amirliği'ne götürüldü. Olayla ilgili bir çok iddia ortaya atıldı. Henüz kesinleşmeyen bilgilere göre Arslan'ın eski eşinin yeni bir evliliğe hazırlanmasından dolayı cinayetin işlenebileceği iddia edildi. Polis, olayla ilgili geniş çaplı soruşturma başlattı. 
 

 

 

 

 


 Haber; Ş. ÇAKIR

 


Bu haber 10419 defa okunmuştur.

Arkadaşına Gönder   Yazdır   Önceki sayfa   Sayfa başına git  
 
 
YANMAKTAN SON ANDA KURTULDU
 
MURSİ'YE DESTEK EYLEMİ
 

Etiketler :

YORUMLAR   Toplam yorum 26   Onay bekleyen 0  
 


Yorumunuz editörlerimiz tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.
 
 
 
Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan oncurtv.com hiçbir şekilde sorumlu değildir.
 
 
 
iskoc
30 Ağustos 2013 Cuma 23:19
kimse isteyerek insan öldürmez eger öldürdüyse bir sebebı vardır
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%75 %25
yunus
29 Ağustos 2013 Perşembe 00:13
cok iyi insandı coksevdi unutamadı sonuölüm oldu mekanıcen netolsun ölünün arkasın dakonuş mak günah
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%17 %83
By seroo
27 Ağustos 2013 Salı 23:41
Ben üzuldumde ercana üzüldüm
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%67 %33
abaza
27 Ağustos 2013 Salı 21:52
herkez aslan mezarcı için iki cocugu yetim kaldı diye yazıyorlar biliyorlarmı ercan arıda arkasında iki evlat bıraktı hangi baba evlatlarını karısını bırakıp ceza evine girmek ister (NAMUSLU ONURLU GURURLU HAYSİYETLİ BİR İNSAN YAPAR BUNU...) ALLAH ercanın yar ve yardımcısı olacak bunu biliyoruz cünkü hepimiz arkasındayız ve her zaman onun için dua edecegiz aslında cok söz söylemeye gerek yok yorumlardaki katılma derecelerine bakılırsa neyin ne oldugu bile ortaya cıkıyor
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%78 %22
haciyakuplu
27 Ağustos 2013 Salı 21:21
Vahşi gelincik iyi dinle madem o kadar namus düşkünüydü kendi ablasının ahlaksızlığını temizleseydi.sizin mideniz geniş se daha neddiyelim.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%26 %74
JaMeYk@
27 Ağustos 2013 Salı 14:48
birseyi bilip bilmeden konusmayın lütfen..! bu durumda e.a haklı.. hiçkimse bi durumu bilip bilmeden konusmazsa sevinirim :D :)
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%74 %26
vahşi gelincik
27 Ağustos 2013 Salı 14:25
ben abazanın yorumuna kesinlikle katılıyrm ercan arı kendisi teslim oldu o kaçıcak kadar zayıf bir insan değil gururlu ve bir okadar da onurlu bir insandr kendisi bugün herkes namusu için yaşıyr oda bunu yaptı aslan mezarcı insanların namusuna dil uzatarak ta hayatını mahvetti ERCAN ARININ yanında ve arkasındayz herzaman aslan mezarcının yazdğı bütün mesajlarıda gördük iğrenç başkada bişey demiyorum
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%84 %16
haydar
27 Ağustos 2013 Salı 13:25
adam harbi fişlemiş facebook ta eski karısını... harbiden haketmiş
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%77 %23
haciyakuplu
27 Ağustos 2013 Salı 10:56
Cüneyt cinayet zanlısının akrabasısın galiba.bilmeden konuşma.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%20 %80
abaza
27 Ağustos 2013 Salı 10:49
ve birşey daha ercan arı yakalanmadı olaydan hemen sonra gidip kendi teslim oldu
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
abaza
27 Ağustos 2013 Salı 10:46
kimse hiçbirşeyin iç yüzünü bilmiyor ercanın bu işi yapacagını kimse tahmin etmiyordu ama ortada cok büyük tahrik var madem iyi bir insandıda neden adam gibi yasamadı kimsenin karsısına cıkıp konusamayan sadece mesajlarla insanları cileden cıkaran bir insandı iki senedir aslan mezarcının mesajları ve sacma sapan hareketleriyle ugrastı o aile ve "DİP NOT" NURCAN VE ASLAN MEZARCI İKİ YIL ÖNCE BOŞANDI VE BOŞANMAYI İSTEYENDE ASLAN MEZARCIYDI AİLEYİ RAHATSIZ EDEN KİŞİDE BU ŞAHISTI kimse olayın iç yüzünü bilmeden konusmasın
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17
cüneyt
27 Ağustos 2013 Salı 03:13
cocuklarının anasına küfreden..ardından sevdiğini söyleyen değişik bir modeldi...facebook adresi ne girip bir okuyun...acık acık isim ver ..insanları rezilet...düşündünüzmü 28 yasında iki evlat sahibi bir gençnasıl cinnet gecirdi...adamın anasına karısına bacısına söv...sonra iyi adamdı rahmetli...yok be anam
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%80 %20
Ferdi Mezarci
26 Ağustos 2013 Pazartesi 21:39
Bilip bilmeden bos bos konusmayın o kolunda kı dowme gececı kalemle yapılmıs bı olay. Adam nasıl yasarsaa ole olen diyen sahıs ne bılıyonda ne konusuyon kımsın lan sen kım.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%27 %73

26 Ağustos 2013 Pazartesi 17:59
allah rahmet eylesin
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%26 %74

26 Ağustos 2013 Pazartesi 17:35
aslan mezarcı temız iyi bir insandı herkese iyiligi dokunan bır insandı biri gelip onu oldurdu dilerim allahtan cezasını bulur diyecegim son soz ise allah rahmet eylesın topragın bol olsun aslan abımmmmm :(
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%19 %81
8183
26 Ağustos 2013 Pazartesi 13:24
İNSANLARIN İSLAM DAİRESİ İÇERSİNDE YAŞAMAMASINDAN KAYNAKLANIYOR BU TÜR SIKINTILAR... DÖVME OLAYI İSE PEYGAMBER EFENDİMİZ (S.A.V.)DEN ÖNCEKİ CAHİLİYE DÖNEMİNDEKİ İNSANLARIN YAPMIŞ OLDUĞU BİR OLAY PEYGAMBERİMİZ (S.A.V.) BU YÜZDEN DÖVMEYE KARŞI ÇIKMIŞTIR. BİZLER ONUN ÜMMETİYSEK BİZEDE YAKIŞMAZ DÖVME YAPMAK..
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%83 %17

26 Ağustos 2013 Pazartesi 10:17
Saldırıyı şiddet ve nefretle kınıyor, temiz insan Arslan Mezarcı'ya Allah'tan rahmet, yakınlarına sabırlar diliyoruz. Mekanın cennet olsun Arslan!
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%29 %71

26 Ağustos 2013 Pazartesi 09:33
İnsan nasıl yaşarsa öyle ölürmüş ...
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%90 %10
sancaklar
26 Ağustos 2013 Pazartesi 09:28
allah rahmet eylesin o kadar ii bi insandıki hacıyakup köyünde çok üzüldüm aslan yazık oldu beee ama biliyorunki o kadar ii niyetliydiki bu insasnların onlara kötülük yapaçagını bilemediiii
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%40 %60
inna racuün
26 Ağustos 2013 Pazartesi 09:15
allah bilir de adamda dövmede varmış karşı tarafa farklı gitmesin
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%47 %53
foto
26 Ağustos 2013 Pazartesi 09:15
fotograftaki ölen adam adam ölmüş neresi cinayet işlemeye gözüküyor bu aralar cinayetler attı.bu silahı herkes kolay alır oldu silahcıları iyibir denetlemek lasım parayı veren düdüğü çalıyor
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%93 %7
ertug
26 Ağustos 2013 Pazartesi 09:02
Adam her an cinayet işlemeye hazır görünüyor.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%76 %24
BİR ÇARE LAZIM
26 Ağustos 2013 Pazartesi 07:56
ALLAH RAHMET ETSİN. BU DÜZCENİN HALİ NE OLACAK BÖYLE.DÜZCE NİN İLÇELERİ DAHİL HER YERİNDE CİNAYET, KAZA, İNTİHAR OLAYLARI BİTMİYOR. DÜZCE HERYERDE KÖTÜ ANILIYOR NOLUYOR BEYLER, YETKİLİLER, BİÇARE LAZIM BU TOPLUMA.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%93 %7
By seroo
25 Ağustos 2013 Pazar 23:51
Üzüldüm
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%69 %31
hacıyakuplu
25 Ağustos 2013 Pazar 21:01
Allah gani gani rahmet eylesin çok sevdiğimiz bi abimiz.
Katılıyorum  Katılmıyorum  
%48 %52
AĞA MAHLESİ
25 Ağustos 2013 Pazar 19:48
düzce teksas oldu en sonunda