Öne Çıkanlar Düzce Bartın ilhan duru Gölyakaspor Öncü Haber

Bu haber kez okundu.

banner197

Düzce Belediyesi Ulaştırma Hizmetleri Müdürlüğü tarafından şehir içi ulaşım güzergahlarında bazı düzenlemeler yapıldı.

Bu kapsamda 6 No’lu Çakırlar, 34 No’lu Çakırlar, 30 No’lu Boğaziçi, 7 No’lu Metek TOKİ, 23 No’lu Demetevler otobüslerinin güzergahları değişti.

Bugün itibariyle yürürlüğe giren düzenleme ile ilgili otobüsler Çoban Kavşağı’ndan Atatürk Bulvarı ve Düzce Belediyesi önündeki durağa uğrayarak Necip Güney Sokak ile Rıhtım Caddesi güzergahında seyahat edecek.

Haber: Ö.YILMAZ

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Belediye kurslarına gidi 8 ay önce

mimar sinan cd.si geliş olsun.Zaten ticaretin yanından şehir içine giriş var.Ne içiyosunuz siz yaa..İki Giriş bir çıkış.Oda daracık mahalle arası gibi sokakdan çıkış...Bi gidinde belediyecilik öğreniniİnsan küçük suyun...

Avatar
Musababalı 8 ay önce

Bizde hastaneye iki otobüs parası vermeden geçmek istiyoruz çok mu zengınız 2 bilet alalım küçüksu da ın mecbur buraya otobüse para ver 3 kızı görsel battık

Avatar
Satın baskam 8 ay önce

Başkana seslenıyorum köyde oturuyoruz diye arabalar küçüksu da bırakıyor neden hastaneye güdemiyoruz ayrıca bi arabaya bınıyoruz çok mu paramız var lütfen musababa otobüsleri de merkeze girsin yeter artık

Avatar
Dzc 81 8 ay önce

Egitim şart saygı şart sicil temizligi şart şöförlerde temizlik şart

Avatar
Cumaertesi pazarına cevap 8 ay önce

Cumaertesi pazarının oraya köprünün yanına durak koyuldu 1ay oldu ama daha bilmeyen vatandaşlarımız var hemde kapalı durak biz ordan biniyoruz otobüse pazardan çıkınca duyrulur

Misafir Avatar
CmrtsPzrın Cvbına cevap 8 ay önce @Cumaertesi pazarına cevap

Eyüp Başkan Cmrtesi Pazarının başında değil o durak.O durak eski Cmrtesi pazarının başında.köprünün öbür tarafında.Sen neyle baktın acaba.Durağa git bak nerde.Kimsenin durmadığı yerde durak.Valla iyi akıl

Beğenmedim! (0)
Avatar
Dzc 81 cevap yolcudan 8 ay önce

O insanları da sızın gibi boşa konuşan insanlar çıldırtıyor yeni şoför alsalar ne olacak adam belediyede sorun yaşıyor sinirini otobuse binerken soferden çıkarmaya çalışıyor sizin oyuncaginizmi o insanlar daha toplu taşımayı...

Avatar
C.toki 8 ay önce

Biz niye giremiyoruz 27.nolu otobus çavuşlar toki konutlari bi duzenleme yapiyosan bazi insanları da dusun biraz insanların düşüncelerine bi bakın kafaniza göre güzergah değiştiriyorsunuz çakırlar giriyo biz giremiyoruz ya

Avatar
I.a 8 ay önce

Cakirlar merkeze giriyorda 27 cavuslar neden girmiyor sacmalamanin anlami yok
Ayrimcilik oluyor