Öne Çıkanlar düzcespor şehit Ali Haydar Gören mehmet özçelik Saadet Partisi

Bu haber kez okundu.

TABELAYI GÖRMEYEN YANACAK
banner197

 Düzce’de trafik akışını hızlandırmak amacıyla yeni uygulamalar hayata geçirilmeye devam ediliyor. Yeni yılla birlikte İstanbul Caddesi üzerinde araç parkları yasaklanarak trafik akışının normal seyrinde ilerlemesi amaçlandı. Yeni bir uygulama da Mehmet Akif Caddesi üzerinde hayata geçiriliyor.

Düzce Valiliği kavşağından D-100 Karayoluna giden Mehmet Akif Caddesinde trafik tek yönlü olarak sağlanmaya başladı. Emniyet Müdürlüğü Trafik Şube ekipleri araç sürücülerini ilk etapta uyararak yeni uygulamaya alışmalarını amaçlıyor.

Trafik ekipleri uyarıcı levhaları görmeyerek caddeye ters yönden giriş yapan sürücüleri anonslarla uyararak yönlendiriyor.

İlk etap olarak sürücülere cezai işlem uygulaması yapılmadı.

HABER;Y.SEVER

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ne anonsu? 11 ay önce

adam acliktan oluyo yine gidip oy veriyo anonsda neymis?

Misafir Avatar
omer`e 11 ay önce @ne anonsu?

yasayip gordugu halde dogruyu yanlisi ayiramayan bi tabela yada anons ile mi bulacak dogruyu?(umarim aydinlanmissindir.)

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
omer 11 ay önce @ne anonsu?

Oy verip vermemekle ne alakası var bu haberin!

Beğenmedim! (3)
Avatar
Bu Sabah TBMM 11 ay önce

Bu sabah İst caddesi üzerindeki pastacı'nın tam önünde TBMM plakalı siyah makam aracı park etmiş duruyordu. Benim tanıdığım F.Özlü kural adamıdır. Kural var ise sonuna kadar uyar. Bu cadde de parklanma halka yasak ise halkın içinden çıkan vekilin kırmızı plakalı aracına da yasak olmalı. Özlü'nün şöförünü uyarmasında fayda var. Bu satırları Özlü'nün örnek bir insan olduğunu bildiğim için yazıyorum ve haberinin olduğunu da sanmıyorum.

Misafir Avatar
hatirlatma 11 ay önce @Bu Sabah TBMM

bunlarin en basindaki de alyansimdan baska bir seyim yok demisti ama ........ neyse,sanirim yanilmissin kardesim.

Beğenmedim! (0)
Avatar
berk 11 ay önce

Saçma bir karar.protesto ediyorum.

Avatar
cadde ismi özürlü!!! 11 ay önce

Heykelin oraya çıkan yolmu burasi

Avatar
... 11 ay önce

Bu çok doğru bir karar. Valilik kavşağına o bölgeden gelen araç yoğunluğu bu sayede azalacaktır. Yalnız trafik levhalarının daha fazla arttırılması lazım.

Avatar
CAN . D 11 ay önce

DOGRU UYGULAMA

Avatar
Azmi 11 ay önce

Nerde yapılmamış cezai işlem arac dolu arabamizi çekiyoruz cekici aliyo arabayi geldiğimizde yok ustunede ceza yazarlar cikiciye verirsin otopark sorununa çözüm bulsunlar once trafiği islek hale getirmeden once yazik duzcenin haline berbat bi hal aldi artık birsey dediginde suclu oluyor halk basdakilere bişey yok herkez gereğini yapacak halk ayaklanirsa durduramazlar

Misafir Avatar
.... 11 ay önce @Azmi

AYAKLANACAKSAN TERÖRİSTLERE KARSI AYAKLAN ASKERE POLİSE SALDIRANLARA KARSI AYAKLAN

Beğenmedim! (2)
Avatar
tabela 11 ay önce

bu tabelayı kım görür onu oraya dıkenın gözü yok mu adam nasıl gorsun onu yazı yazın yazı

banner194