banner614

OTELLER YÜZDE 100 DOLULUĞA ULAŞTI

banner619

Düzce'nin denize açılan penceresi Akçakoca, geride kalan hafta sonu en yoğun günlerini yaşadı. Akçakoca Turizm ve Tanıtma Derneği Başkanı Oğuzhan Yemenici, "Hafta sonu olmasıyla birlikte otellerimiz şu an yüzde 100 doluluğa ulaştı." dedi.

banner846
Akçakoca 08.07.2019, 10:09 08.07.2019, 15:38
1582
banner844

"Batı Karadeniz'in incisi" olarak bilinen ve 25 bin nüfusa sahip olan Düzce'nin Akçakoca ilçesi, hafta sonunda yaklaşık 150 bin yerli ve yabancı turisti ağırladı.

Yaklaşık 38 kilometrelik sahil şeridi, 3 adet mavi bayraklı plajı ve doğasıyla ilgi çeken Akçakoca'da otel ve pansiyonlar, yüzde 100 doluluk oranına ulaştı.

Akçakoca Turizm ve Tanıtma Derneği Başkanı Oğuzhan Yemenici, yaptığı açıklamada, sadece plajlarda nüfusun 3-4 katı yoğunluk yaşandığını söyledi.

İlçeye yoğun bir turist akışı olduğunu belirten Yemenici, "Akçakoca'nın şehir trafiği de ciddi manada arttı. Kalabalık bir nüfus var şu an Akçakoca'da. Haftaya daha çok kalabalık olacağını düşünüyoruz. Turizmciler olarak havaların güzel gitmesiyle birlikte çok güzel bir sezon geçireceğimize inanıyoruz. Bayramlarda yoğundu, bayramlardan sonra en yoğun olduğu gün diyebiliriz." ifadesini kullandı.

Oteller dolu, nüfus 150 bin civarında

Yemenici, turizmcilerin yüzünün güldüğüne işaret ederek, şunları söyledi:

"Hafta sonu olmasıyla birlikte otellerimiz şu an yüzde 100 doluluğa ulaştı. 15 Temmuz günü de tatil, bununla birlikte otellerimiz Akçakoca'da dolmuş durumda. Gerekli güvenlik tedbirleri de ilçemizde alınıyor. İnşallah bir problem yaşamadan bir sezon geçireceğimize inanıyoruz. 100-150 bin arasında nüfus olduğunu tahmin ediyoruz. Çünkü çok ciddi manada araç girişi var."

Yorumlar (8)
açlıktan ölüyoduk hani. 2 yıl önce
maşAllah ege akdeniz ve yunan adalarını bile doldurduk.türkler olarak.çoğu otellerde yer yok.akçakoca bile dolmuş.pardon bu millet çok açtı dimi.patates bile alamıyordu.chp nin yalanları maalesef milletimize etki etmiş ki istanbulu hiçbir vaadi olmayan adaya verdiler.vardır bir hayır belki.du bakalım.
... 2 yıl önce
Akçakoca merkez de gezip görülecek bir güzellik bırakmamışlar. çocuklarla denize girecek temiz bir alan kalmamış.. yerler çöp dolu.. park sıkıntısı ayrı bir sorun. görsel sıfır anlayacağınız...oysa küçük bir şehir merkezi şahane güzellikler çıkabilir ortaya..
//// 2 yıl önce
başkan benim apartmanımın önundeki kaldırımın içinde adam pantolonunu değiştiriyor.Çocuklar balkonda adam izliyoruz.Kaldırıma park yasak.Birde kaldırıma araba çıksın diye meğil bırakmışsınız.olmazzz.Şok Market karşısı
başkan turizmci değil. 2 yıl önce
Ben Sahile kurulan atış poligonuna bi anlam veremedim.Hem denizi kapatmış hem iğrençötesi bir görüntü kirliliği.yetmezmiş gibi gene iyice kapatalım sahilide kimse görmesin der gibi şişme oyun parkı.Başkan neyin kafasındasın sen.
başkana turizmi öğretin 2 yıl önce
Akçakocaya millet denize geliyor.ordsahile kocaman atış poligonu ne alaka.kaplamış heryeri.yanındada devasa şişme çocuk parkı.Başkan sahili sahil gibi bırak.ne alaka sahilde poligon.çocuk şişme parkı.
mültecilerin incisi 2 yıl önce
mülteciye başka biryer göster.Ben abazan afganlıyla suriyeli görmek istemiyorum.ilk defa geldim binpişman oldum..
AKÇAKOCA 2 yıl önce
BENCE OTELLERE DENETLEME GETİRİN EVLİ ADAMLARLA BAŞKA KADINLAR OTELLERDE EVLERDE KALIYOR HERKES GİZLİ GİZLİ EVİNİ KİRAYA VERİYOR TURİZMİ ARTTIRAYIM DERKEN FUHUŞ ARTIYOR.
Serdar gürler 2 yıl önce
Karadonlulardan başka kimseyi göremezsin sahilde buda eğitim seviyemizin nerelerde olduğunun göstergesidir adamların röntgen ve fordçuluktan başka birşey yaptıkları yok kadınlarda paçalı donlarla azıcık medeniyet öğrenin yahu hangi dünyada yapıyonuz.