banner851

banner955

ÖĞRENCİLERDEN ÜNİVERSİTE YÖNETİMİNE TEPKİ

Düzce’de yoğun kar yağışı nedeniyle ekipler yolları açmak için seferber olurken oluşabilecek olumsuzluklara karşı bir gün süreyle eğitim-öğretime ara verildi. Düzce Üniversitesi’nin ise lapa lapa ağan kara rağmen ‘devam’ dedi. Bu karar öğrencilerin tepkisine neden oldu.

Düzce 19.01.2022, 11:38
2698
ÖĞRENCİLERDEN ÜNİVERSİTE YÖNETİMİNE TEPKİ

Düzce’de dün gece saatlerinde başlayan yoğun kar yağışı etkili oluyor. Kar yağışı nedeniyle oluşabilecek olumsuzluklara karşı Düzce Valisi Cevdet Atay’ın kararıyla tüm kademelerde eğitim-öğretime bir gün süreyle (çarşamba) ara verildi.

Prof. Çakar: Sınavlar aynen devam

Düzce Üniversitesi ise Meteoroloji yaşanabilecek olumsuzluklara karşı Düzce’yi turuncu kodla uyarmış olmasına rağmen eğitime ara vermedi. Rektör Prof. Dr. Nigar Demircan Çakar, “Gençler yarın bize tatil yok. Sınavlar aynen devam.” sözleriyle kararı duyururken öğrenciler ağır hava şartlarında alınan ‘devam’ kararına tepki gösterdi. Bazı öğrenciler ise karara destek verdi.

‘İsterseniz kardan adam yapalım’

Ulaşım sorunu sebebiyle sınavlara geç kalanlar için de bölüm başkanlığına dilekçe ile başvuru yapmalarını öneren çakar, öğrencileri, “Karsız kardan adam yapmak için buluşabiliriz isterseniz.” sözleriyle de kardan adam yapmaya davet etti.

‘Uzak ilçelerden gelenler ne olacak?’

Uzak ilçelerden Konuralp yerleşkesine gelen bir öğrenci Çakar’ın sosyal medya hesabına yazdığı yorumda, “Uzak ilçelerden gelen oluyor. Konu bir tek sınava geç kalma değil. Allah göstermesin arabası kaydı, kaza yaptı. Hayatıyla oynanıyor.” ifadelerini kullandı.

‘Yolda gelirken bir şey olsa?’

Bir başka öğrenci ise, “Hocam kar küreme araçları yolları bile temizlemezken neden sınavları ertelemiyoruz? Allah korusun yolda gelirken bir şey olsa?” diye sordu.

‘Keşke makul bir güne ertelenseydi’

İstanbul’dan sınavlara yetişmeye çalışan ancak yolda mahsur kalan bir başka öğrenciyse, “Hocam yollar böyle. İstanbul’dan geliyorum otobüs bir o tarafa bir bu tarafa ..Keşke daha makul bir güne ertelenseydi sınavlar...” yorumu yaptı.

HABER: Mehmet GÜNESEN

Yorumlar (7)
Seda 12 ay önce
Bence öncü medya üniversiteye düşmanlıktan vazgeçmeli artık. Sınavlarımızı ertelemeyin.
Aa 12 ay önce
Üniversite devam etmeli. Yoksa Orman Fakültesi hocaları nasıl kanuna aykırı bilirkişi raporu düzenleyebilecekler?
Eski mezun 12 ay önce
Nigar hocanın paylaştığını iyi okumamışsınız. Birçok öğrenci sınavın ertelenmesini istemiyor çünkü sınavları bitirip memleketine gitmek istiyor. Nigar hoca bu yüzden tatil etmemiş. Okula gelemezsenizde dilekçe verin demiş yani zaten gelemeyen gelmek istemeyen bu karda gitmez dilekçesini verir sonra olur sınavını, isteyende zorda olsa gider olur sınavını. Kimsenin tepki gösterdiğide yok göstermesinide gerek yok!
düzce li 12 ay önce
lapa lapa agan değil lapa lapa yağan olacaktı öncü haber lütfen kelimeler çalmayın
Eski mezun 12 ay önce
Nigar hocanın paylaştığını iyi okumamışsınız. Birçok öğrenci sınavın ertelenmesini istemiyor çünkü sınavları bitirip memleketine gitmek istiyor. Nigar hoca bu yüzden tatil etmemiş. Okula gelemezsenizde dilekçe verin demiş yani zaten gelemeyen gelmek istemeyen bu karda gitmez dilekçesini verir sonra olur sınavını, isteyende zorda olsa gider olur sınavını. Kimsenin tepki gösterdiğide yok göstermesinide gerek yok!
Asabi 12 ay önce
Paralı is olsa gereken yapılırdı rektör tarafından... Üniversitede bizim binamızda 5 katın 4 ünde Eylül ayından beri ev yok. Tamirat var. Millet 5 ayda sıfırdan bina inşa ediyor ... Yazıklar olsun
Sade Vatandas 12 ay önce
Haber başlığı verirken tepki gösteren bir ogrenciyi almışsınız, doğru tepki veren vardi ancak çoğu ogrenci olumlu karşıladı. Çünkü finaller ertelenip fazladan 1 hafta kalmak istemediler. Eksik bilgi vermeyin. Tepki kadar olumlu yaklaşım vardi.
Yeni Sayımız