banner851

banner614

TAKSİSİNE ÖYLE BİR ŞEY YAZDI Kİ!

Düzce’de Ramazan Bilgin isimli bir taksi şoförü, kullandığı ticari taksinin arkasına yazdığı “Şehit ve gazi ailelerine ücretsiz; onlar ücreti peşin ödedi” yazısı ile hem şehit hem de gazi ailelerinin yakınlarına destek oluyor.

banner619
Gündem 31.01.2018, 12:22 01.02.2018, 16:39
6899

Düzce Adliyesi karşısında bulunan durakta, geçimini taksi şoförlüğü yaparak sağlayan Ramazan Bilgin, kullandığı ticari taksinin arkasına yazdığı “Şehit ve gazi ailelerine ücretsiz; onlar ücreti peşin ödedi” yazısı ile dikkat çekti.

Türk Silahlı Kuvvetleri’nin sınır hattımızı terör örgütü unsurlarından temizlemek için Afrin’e başlattığı Zeytin Dalı Harekatı’ndaki Kahraman Askerlerimizin yanında olduğunu göstermek, ayrıca şehit ve gazi ailelerine destek olmak amacıyla onların yakınlarını ücretsiz taşıyor.




“Daha iyilerini yapmaya çalışacağız”
Elinden gelenin şimdilik bu kadar olduğunu kaydeden taksi şoförü Bilgin, şu ifadelerde bulundu:

“Ortalama 10-15 gündür Mehmetçiğimiz Afrin’de mücadele veriyor terör örgütünü temizlemek için. Onların ailelerine, yakınlarına destek olmak için böyle bir şey yaptık. Daha iyilerini yapmaya çalışacağız inşallah şu anlık elimizden gelen bu.”

Haber: Ö. YILMAZ

Yorumlar (19)
yakup 4 yıl önce
Allah kazancınızın bereketini artırsın. Hayırlı bol kazançlar nasip etsin.Sayılarınız artsın inşAllah.
garage 4 yıl önce
Reklamın İyisi Kötüsü Olmaz , Aramadan Ekmekte Bulamazzsın Çorba da Adam Çalışıyo Çabalıyo Helal Olsun
Ramazan 4 yıl önce
Taksici sovalye abim ben kamera karsisina gecmekden cekindigim icin bu haberi istemedim utanirim dedim israr uzerine bu haber yapildi ve haber bu donemde yapildigi icin bu sekil aciklama yapmam istendi yani mevzu afrin kore kibris degil butun gazi ve sehit yakinlarina olan bi davranis gunumuz afrin oldugu icin bu tur aciklama yapmam istendi o yuzden haber boyle oldu yanlis anlasilmasin.tesekkur ederim
Sezgin 4 yıl önce
İstikamet kızılelma
Müşteri 4 yıl önce
Ben ramazan abi kadar temiz yürekli vicdanlı vatan sevgisi olan bi insan görmedim ve çok memnunum Allah işini rast getirsin he bide kaan var üçkağıtcı
Ramazan 4 yıl önce
Taksici sen kimsin bilmiyorum ama bu kadar yorulma gel yanima bana konus reklam diyosun sehit ve gazi ailelerimiz uzerinden reklam yapmayi dusunecek kadar cahil bi davranis sergiliyosun benim bi duragim var adliye taksi buyur gel cayimi ic
TAKSİCİ ŞOVALYE 4 yıl önce
Merhaba Düzce. Arkadaşımız güzel bir Olay yapmış fakat bu arabada bu yazı 1 yıldır var ve daha önce de internet sitelerinde bu aracın yazısı paylaşılmıştır. Yani arkadaş iyi birşey yapmış eyvAllah fakat bugün yapmış gibi lanse edilmesi, aklıma kötü düşünceler doğuruyor.Herkez ekmeğinin peşinde , zaten ekmek de aslanın midesinde...
Bolubeyi 4 yıl önce
Adam...
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın