Asayiş

İKİ İŞÇİ 3. KATTAN DÜŞTÜ:1 AĞIR YARALI

Düzce’de yapımı devam eden TOKİ inşaatında meydana gelen iş kazasında, 3. kattan beton zemine düşerek yaralanan iki işçiden birinin durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Abone Ol

Olay, merkeze bağlı Nalbantoğlu Mahallesi’nde bulunan TOKİ şantiyesinde yaşandı. Edinilen bilgilere göre, inşaatın 3. katında çalışma yapan iki işçi, henüz belirlenemeyen bir nedenle beton zemine düştü.

Durumu fark eden mesai arkadaşlarının 112 Acil Çağrı Merkezi’ne haber vermesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahaleleri olay yerinde yapılan yaralı işçiler ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

İşçilerden birinin durumunun ciddiyetini koruduğu, diğer işçinin ise hafif yaralı olduğu öğrenilirken, kazanın nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.