banner851

banner614

10 YIL BASKISI MECLİSTEN DÖNDÜ!

banner619

AK Parti’de özel toplantılar dahi yapıldığı gündeme gelen Melensu Park’ın kiralama süresini 2 katına çıkartma girişimi meclisten döndü. Bir önceki toplantıda belediye başkanlığı, 5 yıl olan Melensu Park kiralama süresinin 10 yıla çıkartılmasını talep etmişti. Plan ve Bütçe Komisyonu’na havale edilen konu, son toplantıda tartışma çıkardı. Komisyonda “Süre 5 yıl olarak kalsın” yönünde kararı alındığı açıklanınca, MHP’li komisyon üyeleri “Komisyonda görüşme yapılmadı” diyerek rapora itiraz etti. AK Parti ve MHP’yi karşı karşıya getiren rapor tartışması sonrası belediyenin talebi gündemden düşürüldü.taşınmazlar için ocak ayında 5 yıllık süre ile kiralanma kararının olması gerekçe gösterilerek meclise sunulan gündemden düşürülmesi teklifi oy çokluğu ile kabul edildi.

banner846
Yerel Haber 10.05.2018, 21:30 12.05.2018, 12:27
4511
banner844

Düzce Belediye Meclisi’nin Belediye Meclisi Toplantı Salonu’nda Meclis Başkanı Salih Keskinli Başkanlığında gerçekleşen Mayıs Ayı 2.Birleşimi Melen Su Park’ın bir önceki birleşimde gündeme gelen kiralama süresinin 10 yıla çıkartılmasına ilişkin madde gergin anların yaşanmasına neden oldu.

Komisyon raporunda yer alan, komisyonun Plan ve Bütçe Komisyon Başkanı Selahattin Sert başkanlığında komisyon üyeler, Alp Cengiz, Murat Özsoy ve Ayhan Cicu’nun katılımıyla toplandığı, talebin görüşüldüğü ve 5 yıllık süre ile kiralanmasının oy çokluğu ile kabul edildiğine ilişkin karar, MHP Grubu ile AK Parti Grubu’nu ters düşürdü.



“Komisyonumuzda böyle bir madde hiç gündeme gelmedi”
Komisyon üyelerinden Murat Özsoy, toplanan komisyonda böyle bir gündem maddesi görüşülmediğini kaydederek,  “Komisyonumuzda böyle bir madde hiç gündeme gelmedi. Sanırım komisyondan sonra komisyon başkanı arkadaşım, böyle bir talepte bulunmuş. Bunun anlamakta güçlük çekiyorum” dedi.

“Biz bu konuyu görüştük 5 yıl konusunda anlaşmaya vardık”
Yine komisyon üyelerinden Alp Cengiz, Özsoy’un aksine, “Biz bu konuyu görüştük ve ortak olarak 10 yılın olmaması gerektiği kararına vardık. Nihayetinde de bugün yaptığımız görüşmelerde 5 yıl konusunda anlaşmaya vardık” ifadesinde bulundu.  

“Bunun zaten 5 yıllık bir tahsisi var”
Düzce belediye Başkan Yardımcısı Özgür Sağlam ise, Melen Su Park’ın, geçtiğimiz Ocak ayında Düzce Belediyesi’ne ait 55 taşınmaza ilişkin alınan bir karar olduğunu anımsatarak, “Bunun zaten 5 yıllık bir tahsisi var. 10 yıl kabul edilmiyorsa 5 yıl olarak devam edecek. Normal 5 yıllık zaten daha önceden alınmış bir karar var” diye konuştu.

“Ocak ayında aldığımız bir kararı bugünü kurtarmak için kullanmayalım”
Son olarak Murat Özsoy, anlaşmazlığın yaşandığı konuya açıklık getirdiği konuşmasında şunları kaydetti:

“Bu 10 yıllık kiralama konusu komisyonda gündeme geldi. Ancak komisyondaki arkadaşımız şimdi görüşmeyelim. Yarın bu konuyla ilgili gerekli araştırmalarımızı yapalım. Ondan sonra bu konuyu tekrar görüşelim dediler. Biz de komisyonun ikinci kez toplanamayacağını, konunun toplantıda sonuçlandırılmasını istedik. Daha sonra komisyon başkanımız sanıyorum 1 saat önce falan bu teklifle gündeme geldi. Biz de açık bir şekilde, 10 yıl olarak gelen talebi biz komisyon olarak evet diyelim, o zaman sorun ortadan kalkmış oluyor. Ocak ayında aldığımız bir kararı tekrar geri çevirerek bugünü kurtarmak için kullanmayalım. Ricamız buydu. Ancak böyle bir kararı yazdırdı ve okumadığımız bir kararla ilgili şu anda Yüce Meclis’e teklif ediyor. Bunu anlamak mümkün değil.”

Tüm bu yaşananların odağında bulunan ancak sessizliğini korumayı tercih eden Plan ve Bütçe Komisyon Başkanı Selahattin Sert, konunun gündemden düşürülmesini teklif ederek sessizliğini bozdu.

Gündemden düşürüldü!
Diğer AK Parti Grubu üyelerinin de maddenin gündemden düşürülmesini talep etmesi üzerine Belediye Meclis Başkanı Salih Keskinli, Melen Su Park için alınan bir karar olduğunu belirterek, konunun gündemden düşürülmesi teklifini meclise sundu.  Bunun üzerine teklif oy çokluğu ile kabul edildi.

Haber: Ö.YILMAZ

Yorumlar (15)
Pusula 3 yıl önce
İşi ehline yaptırmazsan böyle olur ülkemizde mühendisler işsiz geziyor ömründe bi kümes yapmamış insanlar şehrin yolunu parkını yaptık sanıyor düzcede adam gibi planlı projeli bir yer gösterin koca koca sitelerin oto parkı bile yok yazık
Cafer Aydın 3 yıl önce
Ben o köyün muhtariyim bu köyün hakkını bakalım kime beşkeş çekecekler bize gelince salisahayi size veremeyiz çünkü orası halka açık olacak dediler köyümün yaklaşık on dönüm yerini belediye sorgu soalsiz aldı şimdi bakalım kime peşkeş
İYİ OLAN İYİ ANILIR 3 yıl önce
DÜZCE MERKEZDEN ORAYA GİDİP DE YÜKSEK FİYATLAR OLACAKSA VATANDAŞ GELSİN DİYE ÇOK BEKLERLER, MAKUL FİYATLAR, TUVALETLERİN BAKIMI FALAN İYİ OLMALI
UCUZ FİYATLAR OLMALI 3 yıl önce
5 YIL OLMASI EN MAKUL OLANDIR İYİ YAPTINIZ ANCAK, KİRALAYANLAR ŞEHİR MERKEZİNDEKİ GİBİ FAHİŞ FİYATLARLA HALKI ORADAN KÜSTÜRMEZSE İYİ OLUR YOKSA SİNEK AVLARLAR
Vatandaş 3 yıl önce
Burda bir tane mazgal gören varmı ben aradım da göremedim alt yapı yok bi yağmurda o yol ve oyuncaklar doğru dereye atdda gider düzelir de bakar
Eskişehirli 3 yıl önce
başkan gitseydin Eskişehirede biraz kurs göreydin.Porsuk nasıl değerlendirilmiş bi göreydin.Sen nereye gittin..
Hacer Çakmak 3 yıl önce
Belediye Kiralamak yerine Sosyal Tesis olarak işletsin.
Durna 3 yıl önce
Şu Düzcede ailece oturulup dinlenecek bir yer yok.Halısahaya mı ihtiyaç vardı kardeşim Her yerde halısaha var zaten.Hep rant hep rant milletin faydasina bir iş yok.Reis şu Düzceye bir el at bitir şunların saltanatını.
beton kazım.. 3 yıl önce
git asfaltta otur.Yakında yaylalar satışta..
ıııııı 'ya 3 yıl önce
reis seni de satsa keşke. gerçi bu akılla beş para etmezsiniz ama..!!
ıııııııı 3 yıl önce
reis sattı heryeri nerde yaşıyon sen.
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın
14°
az bulutlu