Türk kültürünü, gelenek ve göreneklerini yaşatmayı amaçlayan şenliğin bu sene 2.’ncisi düzenlendi. Türkiye geneline yayılmış, Oğuzlar’ın Çepni boyundan gelenler ile coşkuya kavuşan şölen birbirinden renkli etkinlikler, kültürel gösteriler ile zirveye çıktı.
Yerel ve mahalli sanatçıların sahne aldığı şenlik hakkında konuşan Gölyaka Belediye Başkanı Muzaffer Coşkun, “Bu sene 2.’si düzenleniyor. Oğuzata Çepni boyu Kültür ve Dayanışma Derneği de geçen sene kuruldu. Kurulur kurulmaz ben de üyesi oldum. Sadece Çepni Boyunu toplamak, bir araya getirmek için düzenlenmiş bir organizasyon. Çok güzel bir organizasyon. Geçen yıla göre insan olarak çok fazla Çepni boyundan insanlara ulaşıldı. Organizasyon harika geçiyor. Önümüzdeki dönemde Türk toyu yapılacak. Çepni Federasyonları Genel Başkanı da buradaydı. Bu tür organizasyonlar her yıl daha da büyüyerek devam edecek. Güzel bir şenlik. Yemekler yeniyor, horonlar tepiliyor. Çok güzel bir ortam” diye konuştu.





