Türkiye Yüzyılı maarif modeli 2025-2026 eğitim öğretim yılında bütün hızıyla devam etti. Birçok okul model çerçevesinde çalışmalar yaparken eğitim öğretim döneminin sona ermesiyle birlikte öğrenciler yıl boyunca yaptıkları çalışmaları sergilemeye başladı.

Düzce merkezde bulunan Işık İlkokulu 3-A sınıfı da maarif modeli çerçevesinde modelde yer alan atıkların geri dönüştürülerek yeniden kazanım sağlanması için yıl boyunca farklı çalışmalar yaptı. Özellikle geri dönüşümden yapılan mozaik, seramik, vitray, maske ve ahşap boyama, farklı materyallerden Türk Bayrağı tasarımı, Anadolu motifleri, taş boyama gibi görsel sanat çalışmaları açılan sergi ile görücüye çıktı.

İlkokul 3. Sınıf öğrencilerinin eserleri büyük beğeni alırken özellikle çeşitli geri dönüşümlerden yapılan Türk Bayrakları takdir topladı.
HABER: SELÇUK AKYOL




