banner851

banner614

‘ÇAKICI BENİM DAVA ARKADAŞIM FİLAN DEĞİL’ DEMİŞTİ…

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener'in Alaattin Çakıcı ile ilgili açıklamalarına, ülkücü camianın tanınan isimlerinden Bafralı Delidemir sosyal medya hesabı üzerinden cevap verdi.

banner619
Siyaset 21.12.2020, 20:37
4485
‘ÇAKICI BENİM DAVA ARKADAŞIM FİLAN DEĞİL’ DEMİŞTİ…

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in Alaattin Çakıcı hakkında ‘Benim dava arkadaşım falan değildir’ demesinin ardından ülkücü camianın tanınan isimlerinden ve Çakıcı’ya yakınlığıyla bilinen Bafralı Delidemir sosyal medyada hesabından Akşener hakkında bir açıklama yayımladı.

Bafralı Delidemir açıklamasında, “Sayın Meral Akşener; Sayın Çakıcı tabi ki dava arkadaşın olamaz. Senin dava arkadaşların CHP "Osman Kavala" ve HDP. Üniversite yıllarını iyi biliriz, çok fındık kırdın” ifadelerine yer verdi.

banner844
Yorumlar (29)
kaşara cvp. 9 ay önce
a..n ka..r demek istemiş.Seviyene bak çamurlarda yüzüyo.Neydüğü belirsiz vaytanından kaçmış biride çamur içindedir aynı zihniyet..bitikler ezikler.
madam 9 ay önce
Erkekliğinde bi şanı şerefi var.Böyle boktan erkeklerden hiç çekilmiyor.Kıytırık herif.Seni kimse gale bile almaz..Dan..k.
KAŞARA CVP. 10 ay önce
SEN İYİ BİLİYON BU İŞLERİ.dEMEKKİ İÇLERİNDE ÇEKİRDEKDEN YETİŞTİN KA...DAN YİYE YİYE..
Adnan 10 ay önce
Bu haberin Düzce ile ne alakası var? İktidar şakşakçılığı değil tarafsız habercilik bekliyoruz sizden. Bu mantıkla devam ederseniz maalesef sizi takip etmekten vazgeçeceğim.
Engin 10 ay önce
Ne bu şimdi Brüksel den yazıyor
kızgın ülkücü 10 ay önce
sende fındıklarımı getirdin terbiyesiz herif..
tomris khatun 10 ay önce
Karısının öldürülmesini azmettirenle sayın akşeneri bir tutan cahil cühela..Biri hapiste biride bir zamanlar bakanlık meclis başkanlığı yapmış kişi.Siz ancak 16 yaşındaki ergenleri kandırırsınız.Sen daha önce bir kadına nasıl hitap edeceğini vede edebini öğren.Değnekcilikmi işin.
köylü 10 ay önce
öyle bir cevabı gazetede haber diye yayınladınız.. Tebrikler...
Bütün Yorumları Görmek İçin Tıklayın