Göç yolculuğunda elektrik akımına kapılarak yaralanan yavru leylek Düzce Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekiplerince Efteni Rehabilitasyon Merkezinde tedavi altına alındı. Burada veteriner hekimlerce yürütülen bir haftalık tedavi ve rehabilitasyon sürecinin ardından yavru leylek sağlığına kavuşup doğaya salındı. (İHA)

3-D SINIFI MEZUNLARI 48 YIL SONRA YENİDEN BULUŞTU
3-D SINIFI MEZUNLARI 48 YIL SONRA YENİDEN BULUŞTU
İçeriği Görüntüle

A W717171 01