Düzce Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Erdoğan Bıyık, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

Erdoğan Biyik-10

Erdoğan Bıyık, mesajında şu ifadelere yer verdi: “Birliğin, kardeşliğin ve paylaşmanın sembolü olan Ramazan Bayramı’na kavuşmanın huzurunu yaşıyoruz. Bayramlar; kırgınlıkların sona erdiği, gönüllerin barıştığı ve omuz omuza verdiğimizde her zorluğu aşabileceğimizi hatırlatan en kıymetli zamanlardır.

1-1334

Düzce Ticaret ve Sanayi Odası olarak biliyoruz ki şehrimizin gerçek gücü; birbirine kenetlenmiş, üreten, paylaşan ve dayanışmayı ilke edinmiş insanlarımızdır. Paylaşalım ki bereketimiz artsın, kardeşliğimiz güçlensin, birlik ve beraberliğimiz daim olsun.

“ZAVALLI DEVLET AKLINI VE ADABINI BİLMİYOR”
“ZAVALLI DEVLET AKLINI VE ADABINI BİLMİYOR”
İçeriği Görüntüle

Bu duygu ve düşüncelerle; Ramazan Bayramı’nın, başta ülkemiz ve Düzce’miz olmak üzere tüm dünyaya barış, huzur, sağlık ve refah getirmesini diliyor, bayramınızı en içten duygularımla kutluyorum”